Oferta.

CMS Pivot

Oferta Hostingowa.

Oferta Studia graficznego.

Oferta Multimedialna.

Aktualności Press-room.

Archiwum.

INDIGO PAPER.

Bezpieczeństwo.


Kontakt.

Projektowanie stron internetowych
Logo i księga znaku Ci Book
2008-03-07
Press-room / Projektowanie stron internetowych, kreowanie marki oraz wizerunku firmy, ...
Logo stanowi zasadniczy element w kontakcie z odbiorcą, jest pierwszym z elementów, które zauważa klient zwracając uwagę na markę, kojarzy go z tą a nie inną firmą, z tym a nie innym produktem. Na logo zwykle składa się logotyp - napis stanowiący np. nazwę firmy, często wykonany charakterystycznym i z rozmysłem dobranym krojem oraz dodatki graficzne - np. znak firmowy.

Etapy budowy "Księgi znaku"

W początkowej fazie projektowania księgi znaku często zbieramy informacje zawierające twoje oczekiwania, badania rynku i konkurencji, analizę profilu firmy. W etapie drugim przedstawiamy wstępną koncepcję przeważnie złożoną z kilku wariantów znaku. Trzeci etap stanowi wybór charakteru znaku i dopracowanie szczegółów jak wybór kroju fontu, zastosowanie elementów graficznych ze ściśle określoną kolorystyką. Kolejnym krokiem jest zestawienie całości koncepcji, zaimplementowanie wybranych cech charakterystycznych oraz nanoszenie poprawek. W etapie piątym zakańcza się projekt opracowaniem "Księgi Znaku".

Księga znaku i jej zawartość

Pełna księga identyfikacji wizualnej może przybierać różne formy, zwykle jednak ma formę książki, która zawiera wszystkie elementy technik kontaktu wizualnego między firmą a otoczeniem. Corporate Identity zawiera nazwę instytucji oraz jej graficzną formę i barwy firmowe, parametry kolorów firmowych, symbole ozdobne, definicję krojów stosowanego pisma i schematy druków papieru firmowego, wzory kopert, notatników, wizytówek, ofert, identyfikatorów, koncepcję reklam i materiałów public relations, oznakowania budynków, samochodów.

Czasem księga zawiera również opracowanie księgi standardów wizualnych obejmuje całokształt komunikacji wizualnej: kulturę firmy, zachowanie firmy, identyfikację wizualną - w tym nazewnictwo korporacyjne, logo i druki firmowe, wizerunek personalny pracowników, identyfikacją wizualną w internecie.

Ze względu na zakres można wyróżnić trzy wersje Księgi CI:

Podstawowa Księga CI
Z podstawowym opisem budowy znaku, prezentacją jego użycia w kilku najpopularniejszych przypadkach. Podaje zasady wykorzystania i warunki, jakie trzeba spełnić, aby prawidłowo odwzorować i używać znaku. Księga przedstawia techniczny opis znaku, jego pole ochronne, kolorystykę, kroje pisma, światła i odległości.

Rozbudowana Księga CI
Zawiera opracowanie całości identyfikacji firmy, precyzujące układy kompozycyjne znaku w przypadku jego występowania na różnych materiałach, wykonanych w różnych technologiach oraz warunki współwystępowania z innymi elementami. Opisuje projekty druków firmowych, elementów reklamowych, strony WWW, strojów firmowych, naklejek na samochody itp.

Pełna Księga CI
Jest zbiorem kompletnych opracowań całości identyfikacji firmy, obejmujących zakres merytoryczny książki rozbudowanej, ale poszerzony o niegraficzne elementy identyfikacji wizualnej. Określa wygląd i charakter niemal wszystkich elementów, przedmiotów, zachowań, sytuacji i wyposażenia firmy, począwszy od logotypu, wizytówek, strojów firmowych, poprzez opakowania produktów.

2% - (17418)

Press-room
Agencja kreatywna Moroko - projektowanie stron internetowych,kreowanie wizerunku firmy,projektowanie stron www,cms,strony www,projekty,tworzenie stron www,hosting,sklepy on-line,tworzenie stron internetowych,kreowanie marki Projektowanie stron internetowych, kreowanie marki oraz wizerunku firmy, tworzenie stron internetowych,strony internetowe Poznań, strona internetowa ,strona dla firmy, firmowa strona, projektowanie...
Kontakt | Polityka prywatności | Licencje Facebook | Portfolio | XML-Map | XML-MapST