Oferta.

CMS Pivot

Oferta Hostingowa.

Oferta Studia graficznego.

Oferta Multimedialna.

Aktualności Press-room.

Archiwum.

INDIGO PAPER.

Bezpieczeństwo.


Kontakt.

Projektowanie stron internetowych
Kreowanie wizerunku marki i logo
2007-04-26
Oferta Studia Graficznego / Kreowanie marki - Projektowanie logo, papeterii, ...

Logo Firmy (Kreowanie Marki):

Tożsamość wizualna (Corporate Design / Kreowanie Marki) jest podstawowym elementem tożsamości przedsiębiorstwa (Corporate Identity). Jest to szereg wizualnych aspektów określających i budujących pozytywny image firmy. To na ich podstawie, w pierwszej kolejności, nowy potencjalny odbiorca/klient, ocenia firmowy wizerunek.

Nie trzeba podkreślać jak ważne jest pierwsze wrażenie spowodowane przez Logo, decydujące o dalszej współpracy.

Kreowanie marki ! Logo - Kreowanie Marki - Logotyp - Kreacja Marki oraz Produktu - CI - Identyfikacja Firmy

Tożsamość wizualna składa się z wielu ściśle ze sobą powiązanych elementów.

Podstawowym elementem jest logo, w skład, którego wchodzi logotyp (nazwa firmy / produktu przedstawiona typograficznie) oraz sygnet (znak graficzny). Bardzo często jest to pierwszy sygnał wysyłany od producenta do klienta. Przedstawia on charakter firmy, jest formą reklamy, wskazuje na oryginalność produktu i gwarantuje stałość jakości.

Dlatego Logotyp powinien wywoływać pozytywne emocje i wyobrażenia związane z daną firmą czy marką, być na tyle rozbudowany aby był oryginalny, ale i na tyle prosty, by był łatwy do zapamiętania w podświadomości.

Logo - Kreowanie Marki - Logotyp - Kreacja Marki oraz Produktu Kreowanie Marki

Pozostałe elementy tożsamości wizualnej powszechnie używane to akcydensy firmowe, czyli wizytówki, papier firmowy, koperty firmowe. Stanowią one podstawowy system druków firmowych, będących także formą komunikacji z klientem, gdzie estetyka istotnie wpływa na pozytywne odczucia odbiorcy.

Oferujemy Państwu fachowe wsparcie w budowaniu firmowego wizerunku.

Produkt Firmowy kontra Logo:

Dobre opakowanie pracuje na sukces sprzedaży. Właściwy wizerunek może i powinien być dodatkową wartością w firmie. Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej firmy to trudne i odpowiedzialne zadanie, wymagające wiedzy i doświadczenia, znajomości psychologii kolorów, kształtów oraz technik reprodukcji.

Logo - Kreowanie Marki - Logotyp - Kreacja Marki oraz Produktu  Kreowanie Marki

Centralnym elementem systemu identyfikacji wizualnej jest logo.

Zdarza się, że młode firmy traktują je po macoszemu, tworząc „na kolanie” projekty tymczasowe, które co gorsza często zaczynają funkcjonować na stałe. Warto jednak zadbać o zapewnienie dobrej bazy w postaci profesjonalnie zaprojektowanego logo, aby w przyszłości możliwe było jego odpowiednie zastosowanie i łatwe uzupełnienie o inne elementy budujące spójny wizerunek firmy. Logo powinno działać w sposób zamierzony, dobrze spełniać swoją funkcję oraz wywoływać odpowiednie skojarzenia.

Logo - Kreowanie Marki - Logotyp - Kreacja Marki oraz Produktu - Logosy

W małych firmach system identyfikacji wizualnej jest najczęściej dokumentem zwięzłym, opisującym podstawowe warianty logotypu, zasady stosowania koloru w różnych rodzajach reprodukcji, zawiera informacje dotyczące projektowania podstawowych elementów identyfikacji wizualnej, takich jak wizytówka czy papeteria firmowa.

Może być jednak i opasłą księgą, opisującą zasady tworzenia wszelkich materiałów informacyjnych czy reklamowych, wygląd punktów sprzedaży, oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne, wygląd samochodów firmowych itd. Każdemu jednak według potrzeb i możliwości.

System identyfikacji wizualnej to zestaw wzorów oraz reguł zebranych w księdze w celu prawidłowej prezencji firmy bądź produktu zewnętrznemu otoczeniu. Księga Identyfikacji Wizualnej jest katalogiem, zawierającym projekty graficzne wraz z opisami, instrukcje dotyczące stosowania logo, standaryzację koloru i liternictwa, przykłady niewłaściwego użycia znaku graficznego.

Jest to niezbędny podręcznik dla działu marketingu danej firmy, agencji reklamowych czy drukarni.


Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej niesie za sobą wiele korzyści.
Podstawowe z nich to rozpoznawalność i łatwa identyfikacja wśród konkurencji, spójność działań reklamowych i marketingowych, a co za tym idzie znaczna oszczędność czasu i pieniędzy.

3% - (26092)

Oferta Studia Graficznego
Agencja kreatywna Moroko - kreowanie marki,kreowanie logo,logo,logotyp,marka,projektowanie,kreowanie,kreacja, logosy,logotypy,design,projektowanie logotypów,projekt logo,projektowanie logo,dla firmy,dla firm, kreowanie marki Kreowanie marki - Projektowanie logo, papeterii, kreowanie wizerunku firmy. Tożsamość wizualna (Corporate Design) jest podstawowym elementem tożsamości przedsiębiorstwa. Logo czy Logotyp projektując..
Kontakt | Polityka prywatności | Licencje Facebook | Portfolio | XML-Map | XML-MapST