Oferta.

CMS Pivot

Oferta Hostingowa.

Oferta Studia graficznego.

Oferta Multimedialna.

Aktualności Press-room.

Archiwum.

INDIGO PAPER.

Bezpieczeństwo.


Kontakt.

Projektowanie stron internetowych
Kampania reklamowa
2007-04-26
Marketing internetowy / Projektowanie stron internetowych, kreowanie marki oraz ...

Styl Partyzancki

W tej technice stosuje się zarówno niekonwencjonalne, mające przykuć uwagę środki, jak również niekonwencjonalne treści, np. widok krwi, drastycznych scen itp. Przede wszystkim jednak technika ta bazuje na tanich środkach.

Dodatkowo daje ona taki efekt, że odbiorca infekowany jest memami nawet unikając kontaktu z tradycyjnymi nośnikami reklam. Informacja o produkcie czy usłudze, podobnie jak w marketingu wirusowym, może dalej rozchodzić się w postaci plotki oraz dalszych przekazów informacji drogami niekonwencjonalnymi.

Styl Wirusowy

Jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy.

Przykładem marketingu wirusowego mogą być zabawne lub intrygujące filmiki lub zdjęcia (często stylizowane na quasi-amatorskie) reklamowe, które użytkownicy internetu rozsyłają między sobą. Wykorzystywana jest także plotka, tworzone są odpowiednie trendy czy legendy miejskie, które wędrując między potencjalnymi klientami mają zwiększać świadomość produktu i czynić z niego produkt symboliczny, o wysokiej jakości czy symbol statusu.

Kolejny ze stosowanych chwytów to udostępnianie za darmo informacji użytecznych, które zawierają mniej lub bardziej subtelny przekaz reklamowy. Przykładem może być wydanie przez producenta margaryny książeczek z przepisami na wypieki, gdzie w każdym z przepisów jako składnik występuje margaryna produkowana przez wydawcę książeczki. Intencją jest tu skłonienie odbiorcy do rozpowszechniania przepisów - mimowolnie, z nazwą reklamowanej firmy.

Zabiegiem wymagającym językowej finezji jest ukucie reklamowego sloganu, frazy lub powiedzenia w sposób prowokujący ich przeniknięcie do języka potocznego ("a świstak siedzi...", "a łyżka na to: niemożliwe", "no to frugo", "prawie...robi wielką różnicę").

Marketing wirusowy może również polegać na zachęcaniu użytkowników strony do świadomego informowania znajomych o danym produkcie, usłudze.

Do stosowanych tu metod należy umieszczanie odpowiednich skryptów w serwisach internetowych, konkursy "poleceniowe" lub rabaty itp.




Dodatki reklamowe.

Oferujemy również przygotowanie banerów reklamowych animowanych lub statycznych, które mogą być umieszczane na stronach internetowych firm współpracujących, czy portalach tematycznych i ogólnopolskich.

Bannery stanowią link, czyli Internauta, po kliknięciu zostanie przeniesiony na Państwa strony internetowe (35% użytkowników Internetu znajduje informacje poprzez inne strony, a więc głównie bannery reklamowe). Jest to również doskonałe wspomaganie dla brandingu firmy (aby znak firmowy był rozpoznawalny dla klientów muszą oni się z nim „spotkać” przynajmniej 20 razy).

2% - (15072)

Marketing internetowy
Kampania reklamowa
Agencja kreatywna Moroko - projektowanie stron internetowych,kreowanie wizerunku firmy,projektowanie stron www,cms,strony www,projekty,tworzenie stron www,hosting,sklepy on-line,tworzenie stron internetowych,kreowanie marki Projektowanie stron internetowych, kreowanie marki oraz wizerunku firmy, tworzenie stron internetowych,strony internetowe Poznań, strona internetowa ,strona dla firmy, firmowa strona, projektowanie...
Kontakt | Polityka prywatności | Licencje Facebook | Portfolio | XML-Map | XML-MapST